• JAK MOGĘ ZAMÓWIĆ?

    Zamówienia można składać bezpośrednio przez stronę internetową.

    Po dodaniu ostatniej pozycji do koszyka prosimy o przejście do kasy.

    Istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon w godzinach 8:30-16:00 (czasu brytyjskiego).

  • CZY JEST JAKIŚ CZAS, W KTÓRYM MOŻNA ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

    Wszystkie zamówienia muszą być złożone do następujących godzin:

    UK: 2.30pm (GMT)

    FRANCJA: 14:00 (CET)

    EUROPA: 2pm* (CET)

    Będziemy dążyć do wysyłania zamówień w tych godzinach, zamówienia są zazwyczaj wysyłane następnego dnia roboczego.

    *dla wysyłki następnego dnia

  • CZY MOGĘ ANULOWAĆ LUB ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

    Zamówienia mogą być anulowane lub zmienione tylko wtedy, gdy nie zostały przygotowane do wysyłki.

    Należy pamiętać, że zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu jednego dnia roboczego, dlatego nie możemy zagwarantować, że prośby o anulowanie lub zmianę zamówienia będą mogły być uwzględnione.

    Istnieje prawdopodobieństwo, że konieczne będzie złożenie drugiego zamówienia.

  • CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZREALIZOWANE?

    Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, który będzie zawierał numer i szczegóły Twojego zamówienia.

    Jeśli nie otrzymasz żadnego z tych maili, skontaktuj się z nami TUTAJ.

  • CZY MOGĘ ZLECIĆ DOSTARCZENIE ZAMÓWIENIA NA INNY ADRES?

    Tak, dlaczego nie dostarczyć prosto do rodziny, przyjaciół, miejsca pracy lub nawet na wakacje. Wystarczy podać preferowany adres dostawy podczas składania zamówienia.

    Aby uzyskać więcej informacji na temat krajów, do których możemy dostarczyć przesyłkę, zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi dostawy.

  • CZY MOGĘ WYSYŁAĆ ZAMÓWIENIA NA WIĘCEJ NIŻ JEDEN ADRES?

    Tak, ale musisz złożyć każde zamówienie osobno.

  • WHAT IF I MISS THE CUT OFF TIME?

    If you place an order after our cut off time your order will not be shipped until the next working day.

    If you have yet to place an order and it is after our cut off time you can always check Amazon who might be able to offer quicker delivery.

  • WHAT ABOUT BANK HOLIDAYS?

    We are closed during all official bank holidays. We will not ship any orders on these days - all orders will be shipped the next working day.

    Our website will be kept up to date with all closures.

  • JAKIE FORMY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?

    Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe, w tym Visa, Mastercard i American Express. Aby przyspieszyć zakupy, akceptujemy również opcje Express Check out: Shop Pay, Apple Pay i Google Pay.

    Opcje dostawy różnią się w zależności od metody płatności.

  • KIEDY ZOSTANĘ OBCIĄŻONY?

    Wszystkie płatności są pobierane w momencie zamówienia poprzez te usługi zgodnie z ich standardowymi umowami użytkowania. Bloccs® nie zachowuje informacji o płatnościach.

DOSTAWA I WYSYŁKA

  • UK FIRST CLASS - £2,95

    Cele na następny dzień poniedziałek-sobota

  • UK SPECIAL DELIVERY BY 1PM - £9.95

    Następny dzień od poniedziałku do piątku

    Brak możliwości dostawy w sobotę lub niedzielę. Do dostawy wymagany jest podpis.

  • FIRST CLASS (GUERNSEY AND JERSEY) - £3.95

    Between 2- 3 working days.

    Tracking numbers are not provided with this service. Available for the Channel Islands only.

  • Informacje o śledzeniu

    Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail ze szczegółami śledzenia zamówienia, nie dotyczy to usługi Royal Mail First Class. Możemy dostarczyć na adresy mieszkalne, adresy biznesowe i skrzynki pocztowe. W przypadku wysyłki na adres firmowy, prosimy o podanie nazwy firmy wraz z nazwą kontaktu w miejscu przeznaczenia.

  • Kolekcja

    Odbiory są obecnie dostępne tylko z naszej fabryki w Yate koło Bristolu w Anglii.

    Jeśli potrzebujesz szybkiej dostawy, proszę przejrzeć nasze dostępne opcje, w tym Amazon.

  • Guernsey and Jersey

    Delivery times to Guernsey and Jersey may vary depending on selected delivery method.

  • La Poste Services France- £3.50

    Czas dostawy: 1 do 3 dni (tylko na terenie Francji)

  • La Poste Services Rest of Europe- £6,50

    Czas dostawy: 2 do 5 dni (do Europy)

    W Europie możemy obecnie wysyłać tylko do Austrii, Belgii, Czech, Chorwacji, Danii, Estonii, Francji, Niemiec, Węgier, Irlandii, Włoch, Łotwy, Luksemburga, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Rumunii, Słowenii i Szwecji.

    Uwaga: obecnie nie możemy wysyłać na Baleary i Wyspy Kanaryjskie.

  • USA I AUSTRALIA

    Zamówienia są wysyłane lokalnie.

    Odwiedź naszą stronę internetową w USA lub Australii, aby uzyskać więcej szczegółów.

  • AMAZON

    Wszystkie produkty Bloccs®są również dostępne międzynarodowo na Amazon.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Jeśli masz jakieś inne pytania nasz zespół jest bardziej niż szczęśliwy, aby pomóc :-)

    KONTAKT US
SKLEP WSZYSTKIE PRODUKTY

Śledź nas na Facebooku i Instagramie

#Bloccs #SavedOurHoliday